Des d'aquí podeu consultar la informació sobre els tràmits i les gestions oferts des de l'Oficina d'atenció a la ciutadania, ja sigui de forma presencial, telefònica o telemàtica. Tramitareu amb totes les garanties de seguretat.
Comunicació prèvia ambiental municipal (Annex III)
Declaració responsable en matèria de salut alimentària
Sol·licitud informe previ en matèria d'incendis
Comunicació de canvi de titularitat d'activitats
Llicència ambiental (Annex II)
Sol·licitud informe urbanístic associat a la tramitació d'activitats
Sol·licitud d'accés a la informació pública
Instància genèrica
Comunicació d'inici i modificació substancial d'activitat en un establiment amb projecte tècnic i certificat
Comunicació d'inici i modificació substancial d'activitat en un establiment amb certificat tècnic
Queixes, suggeriments i propostes
Comunicació prèvia de modificació no substancial d'una activitat amb efectes sobre les persones o el medi ambient
Comunicació prèvia de modificació no substancial d'activitat amb efectes sobre les persones o el medi ambient
Cita amb càrrec electe o tècnic municipal
Alta al Padró Municipal d’Habitants
Volant o certificat d'empadronament individual (actual o històric)